Ostukorv
Kirjavara raamatupood




Otsing 


NB! Soovi korral iga ostuga kaasa kingitus! Vt Kingitused, tasuta kraam.




Teemad: PsühholoogiaMajandus, äri

Pimenägemine
(Enamasti) varjatud viisid, kuidas turundus meie aju ümber kujundab


„Pimenägemine” on kõvakaaneline raamat. Raamatu seisukord: uus.

Pimenägemine (Enamasti) varjatud viisid, kuidas turundus meie aju ümber kujundab kaanepilt – front cover

Hind: 39.93


Autorid: Matt Johnson, Prince Ghuman.


Inglise keelest tõlkinud Ave Põlenik.


Originaali pealkiri: Blindsight: the (mostly) hidden ways marketing reshapes our brains.


Toimetanud Anu Murakas. Kujundanud Jan Garshnek.




„Pimenägemine” – tutvustus


Miks maitseb vein paremini, kui peame seda kalliks? Miks hindame originaalteoseid kõrgemalt kui nende koopiaid? „Pimenägemine” on neuroteaduse ning vürtsikate turundusnäidete laineharjal kulgev lustakas reis tarbimiskäitumise maailma.

Brändilogod, mida näeme; kuulutused, millest uudisvoos mööda kerime; reklaamid, mis ekraanilt vastu kumavad; rakendused, mida igapäevaselt kasutame – need on kõigest tarbimismaailma nähtavaks kihiks. Teine, sügavam kiht, on aga hoolega kujundatud nõnda, et see kasutaks ära aju kummalist toimimist, mis mõjutab meid ilma meie teadmise või nõusolekuta.

Neuroteadlane Matt A. Johnson ja turundaja Prince Ghuman heidavad valgust aju ja tarbimise sügavatele vastasmõjudele. Nad annavad turunduse vaatenurgast ülevaate mälestuste ja kogemuste, naudingu ja valu, emotsiooni ja loogika, taju ja tegelikkuse, tähelepanu, otsuselangetuse, sõltuvuse, uudsuse, sümpaatia, empaatia, suhtluse ja teadvustamata sõnumite edastamise neuroteadusest. Teisisõnu, kuidas toimub aju ning kuidas brändid seda ära kasutavad.

Tandem väidab, et meie taju on ekslik: me ei koge maailma päris nii, nagu see tegelikult on, mängides turundajatele kätte ideaalse võimaluse. Selle paremaks mõistmiseks sukelduvad autorid viisidesse, kuidas konstrueerib aju meie kogemust igapäevaelust. Maitseb ju koeratoit hõrgult üksnes siis, kui panna sööjat uskuma, et tegemist on jumaliku pâté’ga. Uuringud, muide, näitavad, et selle kulinaarse eksiarvamuseni on vägagi lihtne jõuda.

Tempokas, nutikas ja haarav „Pimenägemine” heidab uut valgust sügavalt juurdunud uskumustele ja mõttemustritele, mida brändid eelistuste loomiseks osavalt jälgivad. Johnson ja Ghuman põimivad teadusuuringute tulemused suurepärasteks lugudeks, pakkudes tarbijatele, turundajatele, brändidele või lihtsalt neuro-uudishimulikele piisavalt materjali, mille najal järgmisel kogunemisel säravaid etteasteid teha.



Raamatu „Pimenägemine” sisukord

Raamatu „Pimenägemine” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.


Raamatuga „Pimenägemine” seonduvad märksõnad: turundus, majanduspsühholoogia, tarbijakäitumine, turunduskommunikatsioon, reklaam, reklaamipsühholoogia



Raamatu „Pimenägemine” tehnilised andmed


„Pimenägemine” on kõvakaaneline raamat, 335 lk; 15,5 × 21,7 cm; ↔ 2,8 cm; 497 g.


Raamat „Pimenägemine” on Laos nr 1, saame postitada või kontorisse tuua samal või esimesel TÖÖPÄEVAL.


Raamatu „Pimenägemine” ilmumisandmed: Äripäev, 2021


ISBN/EAN: 9789949694891 (978-9949-694-89-1)

Ostan „Pimenägemine” hinnaga 39.93



Soovitame lisaks väljaandele „Pimenägemine” vaadata ka neid trükiseid:


Ajutorm
Ajutorm

22.72






© Kirjavara OÜ • Registrikood 12272560 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 5525