Ostukorv
Kirjavara raamatupood




Otsing 


NB! Soovi korral iga ostuga kaasa kingitus! Vt Kingitused, tasuta kraam.




Teemad: Psühholoogia

Miks me ostame
Ostuteadus


„Miks me ostame” on pehmekaaneline raamat. Raamatu seisukord: vähekasutatud.

Miks me ostame Ostuteadus kaanepilt – front cover

Hind: 14.94


Autor: Paco Underhill.


Inglise keelest tõlkinud Tiina Randus.


Originaali pealkiri: Why we buy: the sience of shopping.





„Miks me ostame” – tutvustus


Raamat põhineb aastatepikkusel uurimusel, mille jooksul jälgiti inimeste käitumist kauplustes, korraldati videovaatlusi, küsitleti ostjaid ja korraldati turu-uuringuid. Autor näitab, milliste kunsttükkidega saab kliendis ostuotsust tekitada, unustamata sealjuures, et ka kõige impulsiivsemal ostjal on alles teatud hulk tervet kahtlevat mõistust.

«Miks me ostame» on tõlgitud rohkem kui kahekümnesse keelde ja selle autor on tunnistatud suurimaks autoriteediks klientide ostukäitumise tundmise ja mõjutamise alal.

Kasulik ja meeleolukas lugemine jaekaupmeestele, aga ka tootejuhtidele ja lõpuks ostjatele endile, kes saavad teada, mis nendega tegelikult juhtub, kui nemad ja kaup samas ruumis kokku saavad.



Raamatu „Miks me ostame” sisukord

Raamatu „Miks me ostame” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.


Raamatuga „Miks me ostame” seonduvad märksõnad: turu-uuringud, turundus, tarbijakäitumine, psühholoogilised aspektid, ostmine



Raamatu „Miks me ostame” tehnilised andmed


„Miks me ostame” on pehmekaaneline raamat, 248 lk; 13,5 × 20,0 cm; ↔ 1,6 cm; 288 g.


Raamat „Miks me ostame” on Laos nr 2, saame postitada või kontorisse tuua tellimisjärgsel TÖÖPÄEVAL.


Raamatu „Miks me ostame” ilmumisandmed: Eesti Ekspressi Kirjastus, 2006


ISBN/EAN: 9985968700 (9789985968703)

Ostan „Miks me ostame” hinnaga 14.94



Soovitame lisaks väljaandele „Miks me ostame” vaadata ka neid trükiseid:


Ajutorm
Ajutorm

22.72






© Kirjavara OÜ • Registrikood 12272560 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 5525