Ostukorv
Kirjavara raamatupood




Otsing 


NB! Soovi korral iga ostuga kaasa kingitus! Vt Kingitused, tasuta kraam.




Teemad: Õpikud

Meedia ja mõjutamine


„Meedia ja mõjutamine” on pehmekaaneline raamat. Raamatu seisukord: uus.

Meedia ja mõjutamine kaanepilt – front cover

Hind: 29.92


Autorid: Eve Tisler, Lauri Tankler.


Toimetanud Esta Hainsalu, Maarja Valk.




„Meedia ja mõjutamine” – tutvustus


Maailmas, kus info hulk on üüratu, interneti kaudu kõigile ja kõikjale kättesaadav, on pea igaüks meist meediatarbija ja seetõttu meedia kaudu mõjutatav. Mauruse kirjastuse õpik „Meedia ja mõjutamine” aitab õpilasel lugeda, mõista ja mõtestada sõnumeid, mida vahendatakse meediaväljaannete, sotsiaalmeedia või reklaamide kaudu.

Peale faktide arvamusest eraldamise on tänapäeval üha enam vaja mõista, kuidas on võimalik uudiseid kallutada lähtuvalt maailmavaatelistest või mõne organisatsiooniga seotud huvidest. Õpik „Meedia ja mõjutamine” annab ülevaate meediakanalitest ja -žanritest, sotsiaalmeedia eripäradest sõnumite edastamisel ja ajakirjanduse rollist ühiskonnas.

• Õpik aitab lugeda, mõista ja mõtestada sõnumeid, mida vahendavad meediaväljaanded, sotsiaalmeedia või reklaamid.
• Kõik peatükid käsitlevad mõnda kindlat aspekti, kuidas meedia võib mõjutada igapäevaelu.
• Iga teema juurde on toodud kaasaegseid ja noortele mõistetavaid näiteid nii Eestist kui ka mujalt maailmast.
• Ülesanded suunavad arutelule ja juhtumianalüüsile.
• Huvilistele on antud rohkelt lisalugemise viiteid.
• Saadaval ka digimaterjalina TaskuTargas.

Maurus soovitab: teema jätkuks sobib lisalugemiseks „Valede paljastamise käsiraamat”, mis õpetab, kuidas eristada tõde väljamõeldisest ning kaitsta end veebirobotite ja libakontode poolt levitatava eksiteabe eest.

2025. a kordustrükk on põhjalikult uuendatud, sh lisandus tehisaru peatükk!



Raamatu „Meedia ja mõjutamine” sisukord

Raamatu „Meedia ja mõjutamine” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.


Raamatuga „Meedia ja mõjutamine” seonduvad märksõnad: meedia, mõjud, mõjutamine, valeuudised, reklaam, tekstid, argumentatsioon, tekstianalüüs, kriitiline diskursusanalüüs, meediaõpetus, gümnaasiumid, kooliõpikud



Raamatu „Meedia ja mõjutamine” tehnilised andmed


„Meedia ja mõjutamine” on pehmekaaneline raamat, 127 lk.


Raamat „Meedia ja mõjutamine” on Laos nr 3, saame postitada või kontorisse tuua tellimisjärgsel TÖÖPÄEVAL.


Raamatu „Meedia ja mõjutamine” ilmumisandmed: Maurus, 2025


ISBN/EAN: 9789916738917

Ostke raamat „Meedia ja mõjutamine” hinnaga 29.92



Soovitame lisaks väljaandele „Meedia ja mõjutamine” vaadata ka neid trükiseid:






© Kirjavara Raamatupood OÜ • Registrikood 16003911 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 2125