Ostukorv
Kirjavara raamatupood




Otsing 


NB! Soovi korral iga ostuga kaasa kingitus! Vt Kingitused, tasuta kraam.




Teemad: Õpikud

Kaubandus: põhimõisted ja -seosed


„Kaubandus: põhimõisted ja -seosed” on pehmekaaneline raamat. Raamatu seisukord: väga hästi säilinud eksemplar, kaante servades vähesed kulumisjäljed, nurgad paar mm painutatud-murtud.

Kaubandus: põhimõisted ja -seosed kaanepilt – front cover

Hind: 34.94


Autor: Aino Siimon.


Keeletoimetaja: Leelo Jago. Kujundanud Kristjan Allik.




„Kaubandus: põhimõisted ja -seosed” – tutvustus


Autori arvates on Eesti kaubandusteaduse ja -praktika vahel kujunenud suur lõhe. Kaubandus kui tegevusala on jõudsalt arenenud ja teisenenud, on jõutud valdavalt isereguleeruvate protsessideni. Kaubanduse kohta on olemas vajalikud õigusaktid, samuti on seletatud kaubanduse mõisteid ametkondlikes materjalides. Viimaste väljatöötamise tippaeg langes kokku kaubanduskõrghariduse ja teadusuuringute lõppemisega Tartu Ülikoolis. Tulemuseks on n-ö õigusterminoloogia juurdumine kaubanduspraktikas ja -kutseõpetuses, mis mõneti lahkneb kaubandusteaduses kasutatavatest mõistetest. Seda lõhet ja neid erinevusi aitab käesolev raamat ületada.

Raamat on valminud autori pikaajalise kaubandusalase õppe- ja teadustöö põhjal. Analoogses valdkonnas on autor varem avaldanud „Kaubandusteaduse alused” (1996), „Ettevõtlus hulgikaubanduses” (1995) ning arvukalt teadusartikleid teadus- ja koolituskonverentside ettekannete ja artiklite kogumikes. Eelnevaid käsitlusi on käesolevas raamatus oluliselt edasi arendatud ja täiendatud.

Raamat „Kaubandus: põhimõisted ja -seosed” tugineb eelkõige kaubanduse klassikalisele käsitlusele saksa keeleruumis, mida on kontsentreeritud ning seostatud Eesti praktikaga. Mõistmaks uut, tuleb tunda aluseid, mis on rajatud mitusada aastat tagasi, mida on lihvitud aastakümnete jooksul ja millest on välja kujunenud uued, ajakohased käsitlused. Peale põhimõistete avamise ja täpsustamise keskendub raamat põhiseoste sisulisele avamisele, põhjus-tagajärg-seostele. Metoodiliseks aluseks on kaubanduse eri tasandid: makrokäsitlus (I osa) ehk kaubanduse kui tegevusala käsitlus; mikrokäsitlus (II osa) ehk kaubandusettevõtte kompleksne käsitlus ja mesokäsitlus (III osa) ehk kaubandusettevõtete arenguprotsesside, koostöö ja konkurentsi käsitlus. Olulisemat tähelepanu on pööratud kahele viimasele, sest nende kohta puudub eestikeelne teaduslik käsitlus.

Raamat „Kaubandus: põhimõisted ja -seosed” on ette nähtud eelkõige kaubanduse õpetajatele ja õppejõududele nii kutsehariduskeskustes kui ka rakenduskõrgkoolides – mõnes õppeaines (nt kaubanduse alused) otseseks kasutamiseks, teistes määramaks selle aine kohta kaubanduse üldkäsitluse kontekstis. Sama oluline on raamat kaubanduserialade õpilastele ja üliõpilastele kaubandusest tervikpildi saamiseks, uurimis- ja lõputööde, samuti kaubandusalaste bakalaureuse-, magistri-ja doktoritööde kirjutamiseks. Raamatuga soovib autor virgutada õppijais ja kolleegides ka kriitilise kaasamõtlemise võimet oma arvamuse kujundamisel nii diskussioonilistes küsimustes kui ka terminoloogias.


Raamatu „Kaubandus: põhimõisted ja -seosed” sisukord


Eessõna
I osa. Kaubanduse makrokäsitlus
1. Kaubanduse mõiste mitmetähenduslikkus
2. Kaubandusteadus ja kaubandusteooriad
3. Kaubandus kui tegevusala
II osa. Kaubanduse mikrokäsitlus
4. Kaubandusettevõtte mõiste ja turusidemed
5. Kaubandusettevõtte tulemitegurid
6. Kaubandusettevõtte põhitegevus
7. Kaubandusettevõtte juhtimine
8. Kaubandusettevõtte imago
III osa. Kaubanduse mesokäsitlus
9. Kaubandusettevõtte mitmekesisus
10. Äritüüpide arengut selgitavad teooriad
11. Kooperatsiooni- ja kontsentratsiooni protsessid kaubanduses
12. Konkurents kaubanduses ja kaubandusettevõtte konkurentsivõime
Kirjandus


Raamatuga „Kaubandus: põhimõisted ja -seosed” seonduvad märksõnad: kaubandus, kaubandusteooria, õppematerjalid



Raamatu „Kaubandus: põhimõisted ja -seosed” tehnilised andmed


„Kaubandus: põhimõisted ja -seosed” on pehmekaaneline raamat, 203 lk; 21,1 × 27,1 cm; ↔ 1,2 cm; 605 g.


Raamat „Kaubandus: põhimõisted ja -seosed” on Laos nr 1, saame postitada või kontorisse tuua samal või esimesel TÖÖPÄEVAL.


Raamatu „Kaubandus: põhimõisted ja -seosed” ilmumisandmed: Innove, 2014


ISBN/EAN: 9789949524679 (978-9949-524-67-9)

Ostan „Kaubandus: põhimõisted ja -seosed” hinnaga 34.94



Soovitame lisaks väljaandele „Kaubandus: põhimõisted ja -seosed” vaadata ka neid trükiseid:


Kangad
Kangad

14.90






© Kirjavara OÜ • Registrikood 12272560 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 5525