Ostukorv
Kirjavara raamatupood




Otsing 


NB! Soovi korral iga ostuga kaasa kingitus! Vt Kingitused, tasuta kraam.




Teemad: Majandus, äri

Strateegia käsiraamat
Kuidas luua võidustrateegiat


„Strateegia käsiraamat” on pehmekaaneline raamat sarjast Äripäeva raamat. Raamatu seisukord: muidu terve, raamatuploki serv pisut määrdunud, esikaane alumisel nurgal vähemärgatav 5 cm murdumisjoon.

Strateegia käsiraamat Kuidas luua võidustrateegiat kaanepilt – front cover

Hind: 17.90


Autor: Richard Koch.


Inglise keelest tõlkinud Anne Vee.


Originaali pealkiri: The Financial Times guide to strategy: how to create and deliver a winning strategy.


Toimetanud Katrin Vallsalu. Kujundanud Mae Rand.


Sarja nimetus: Äripäeva raamat.




„Strateegia käsiraamat” – tutvustus


Vähe on raamatuid, mis juba esimesel leheküljel lugeja endasse haaravad ja kaasa mõtlema sunnivad, tekitades vastupandamatu kiusatuse loetut viivitamatult praktikas proovida. Üheks selliseks teoseks on Richard Kochi „Strateegia käsiraamat”.

Pole ka ime, sest raamatu on kirjutanud mees, kelle teoste hulka kuulub muuhulgas ülipopulaarne „80:20”-triloogia ning kelle majanduse tulevikuprognoosid on temast teinud lisaks hinnatud kirjanikule ka eduka ettevõtja ja investori.

Raamatu „Strateegia käsiraamat” esimene osa keskendub äriüksuse strateegiale ning on tee-ise-tüüpi käsiraamat, aidates sammhaaval luua just enda äriühingule sobiv strateegia.

Teine osa keskendub korporatiivstrateegiale. Just selle osa kirjutas autor täies mahus uuesti, muutes eelnevalt märkimisväärselt oma arusaamu korporatiivstrateegiast.

Kui teose kaks esimest osa on praktikas koheselt rakendatavad strateegia-loomise käsiraamatud, siis raamatu „Strateegia käsiraamat” kolmas osa koosneb lühiesseedest strateegiliste mõtlejate teemal. Need on inimesed, kelledelt on autori arvates kõige enam õppida. See osa annab kiire ülevaate gurude mõttekäikudest ning vajalikud põhiteadmised erinevatest suundadest.

Neljas osa koosneb samuti esseedest, käsitledes strateegilisi kontseptsioone, tööriistu ja tehnikaid. See on kokkuvõte märksõnadest ja meetoditest, mida strateegia formuleerimisel kasutatakse.

Raamatu „Strateegia käsiraamat” viies osa vaatleb strateegilisi muutusi 21. sajandil, keskendudes kasvava tulu, võrgu ja neti mõjudele.



Raamatu „Strateegia käsiraamat” sisukord

Raamatu „Strateegia käsiraamat” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.


Raamatuga „Strateegia käsiraamat” seonduvad märksõnad: äriettevõtted, ärijuhtimine, juhtimine, strateegiline juhtimine, strateegiad, käsiraamatud



Raamatu „Strateegia käsiraamat” tehnilised andmed


„Strateegia käsiraamat” on pehmekaaneline raamat, 366 lk; 14,3 × 21,5 cm; ↔ 2,8 cm; 601 g.


Raamat „Strateegia käsiraamat” on Laos nr 1, saame postitada või kontorisse tuua samal või esimesel TÖÖPÄEVAL.


Raamatu „Strateegia käsiraamat” ilmumisandmed: Tänapäev, 2007


ISBN/EAN: 9789985625859 (978-9985-62-585-9)

Ostan „Strateegia käsiraamat” hinnaga 17.90



Raamatuga „Strateegia käsiraamat” samast sarja(de)st:





Soovitame lisaks väljaandele „Strateegia käsiraamat” vaadata ka neid trükiseid:


Julge
Julge

27.97


Võti tulevikku 2024
Võti tulevikku 2024

0.00
Kingitus!





© Kirjavara OÜ • Registrikood 12272560 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 5525