Ostukorv
Kirjavara raamatupood




Otsing 


NB! Soovi korral iga ostuga kaasa kingitus! Vt Kingitused, tasuta kraam.




Teemad: Majandus, äri

Meediamängud


„Meediamängud” on pehmekaaneline raamat sarjast Äripäeva raamat. Raamatu seisukord: kasutatud, kaante servad-nurgad veidi paindes.


„Meediamängud” – tutvustus


Meedia ja maine on infost üleküllastunud maailmas inimeste kaks kõige põhilisemat suunanäitajat. Meediast saadud infokillud ja impulsid määravad olulisel määral meie kujunemise ning hoiakud. Meid endid hinnatakse suuresti selle põhjal, milliseks on kujunenud või kujundatud meie maine. Meedia ja maine loovad lugematul hulgal põnevaid kombinatsioone, millest mõnest olen läbi mängu prisma kirjutanud ka käesolevas raamatus. Raamatu „Meediamängud” koostamisel olen lähtunud ühest oma juhtmõttest: meeldiv tuleb ühendada kasulikuga (või vastupidi). Loodetavasti on Meediamängude lugemine ühtviisi nii hariv kui ka lõõgastav. Suhtekorralduskonsultandina on Ivo Rull pidanud paarsada meediakoolitust ning avaldanud kümneid artikleid avalikkuse ja mainega seotud teemadel.



Raamatu „Meediamängud” sisukord

Raamatu „Meediamängud” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.


Raamatuga „Meediamängud” seonduvad märksõnad: ajakirjandus, meedia, suhtekorraldus, mainekujundus, juhtumiuuringud, kommentaarid



Raamatu „Meediamängud” tehnilised andmed


„Meediamängud” on pehmekaaneline raamat, 151 lk; 14,9 × 21,0 cm; ↔ 1,2 cm; 188 g.


Raamat „Meediamängud” on Laos nr 1, saame postitada või kontorisse tuua samal või esimesel TÖÖPÄEVAL.


Raamatu „Meediamängud” ilmumisandmed: Äripäev, 2008


ISBN/EAN: 9789949434237 (978-9949-434-23-7)

Ostan „Meediamängud” hinnaga 8.88



Veel üllitisi „Meediamängud” autori(te)lt:





Raamatuga „Meediamängud” samast sarja(de)st:





Soovitame lisaks väljaandele „Meediamängud” vaadata ka neid trükiseid:


Julge
Julge

27.97


Võti tulevikku 2024
Võti tulevikku 2024

0.00
Kingitus!





© Kirjavara OÜ • Registrikood 12272560 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 5525