Ostukorv
Kirjavara raamatupood




Otsing 


NB! Soovi korral iga ostuga kaasa kingitus! Vt Kingitused, tasuta kraam.

NB! Raamatust „Turunduse lõpp” on saadaval rohkem kui üks variant.
Palun vaadake täpsemat infot altpoolt.




Teemad: Majandus, äri

Turunduse lõpp
Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks


„Turunduse lõpp” on kõvakaaneline raamat. Raamatu seisukord: uus.

Turunduse lõpp Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks kaanepilt – front cover

Hind: 39.93


Autor: Carlos Gil.


Inglise keelest tõlkinud Kaja Riikoja.


Originaali pealkiri: The end of marketing:humanizing your brand in the age of social media and AI.


Toimetanud Anneli Sihvart.




„Turunduse lõpp” – tutvustus


Raamat „Turunduse lõpp” on Business Book Awards 2020 – rahvusvahelise äriraamatu kategooria nominent.

Legendaarne turundusguru Carlos Gil on veendunud, et turundus on surnud. Seda vähemalt kujul, mida siiani teadsime. Kuigi tegu pole enam ülearu värske uudisega, on see ometigi paljudest turundajatest vaikselt mööda libisenud. Enamus kasutab ju sotsiaalmeediat jätkuvalt selleks, et teha samu vanu vigu – pigem rääkida kui kuulata, reklaamida kui õpetada, koguda jälgijaid selmet kogemusi ja kogukondi luua.

Läbi on ajad, mil kampaania edukust määras kopsakas eelarve, mida teles ja paberlehes laiaks lüüa. Nüüd oled võitjate poolel siis, kui sotsiaalmeedias vadistavad sinu tootest sinu sihtgrupi sõbrad – tänane tarbija tahab suhelda, protsessis osaleda, mitte aga kuulekalt müügijutule alluda. Sinu tootest peab saama tema sõber, kellega suhelda. Päris nägu, kes seob brändi inimesega ja veenab teda konkurendi kraami asemel just sinu oma kassast läbi piiksutama.

LinkedIn, Winn-Dixie, Save-A-Lot, BMC Software – need on kõigest mõned gigandid, kelle sotsiaalmeedia strateegiaid on Gil rohkem kui kümne aasta jooksul edukalt vedanud. Mustkunstniku kombel tõmbab ta kõnekaid näiteid kui küülikuid oma kübarast, et demonstreerida sotsiaalmeedia tegelikku võimsust ning viise, kuidas sellest kõigest oivalist kasu lõigata.



Raamatu „Turunduse lõpp” sisukord

Raamatu „Turunduse lõpp” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.


Raamatuga „Turunduse lõpp” seonduvad märksõnad: turundus, e-turundus, sotsiaalmeedia, sotsiaalsed võrgustikud, tehnoloogilised uuendused, tehisintellekt



Raamatu „Turunduse lõpp” tehnilised andmed


„Turunduse lõpp” on kõvakaaneline raamat, 229 lk; 15,6 × 21,7 cm; ↔ 2,2 cm; 368 g.


Raamat „Turunduse lõpp” on Laos nr 3, saame postitada või kontorisse tuua tellimisjärgsel TÖÖPÄEVAL.


Raamatu „Turunduse lõpp” ilmumisandmed: Äripäev, 2020


ISBN/EAN: 9789949694631 (978-9949-694-63-1)

Ostan „Turunduse lõpp” hinnaga 39.93




Raamatust „Turunduse lõpp” on olemas ka järgmised eksemplarid


Turunduse lõpp
Kõvakaaneline raamat.
229 lk; 15,6 × 21,7 cm; ↔ 2,2 cm; 368 g.
Seisukord: vähekasutatud ja täiesti terve, eeslehe ülanurgas kleepsu eemaldamisest paberikahjustus, leht terve, lihtsalt kortsus ja kole plekk.
Ilmumisandmed: Äripäev, 2020

Autor: Carlos Gil.


Inglise keelest tõlkinud Kaja Riikoja.


Originaali pealkiri: The end of marketing:humanizing your brand in the age of social media and AI.


Toimetanud Anneli Sihvart.

Asub Laos nr 1, saame postitada või kontorisse tuua samal või esimesel TÖÖPÄEVAL.

Ostan selle eksemplari hinnaga 13.93





Soovitame lisaks väljaandele „Turunduse lõpp” vaadata ka neid trükiseid:


Julge
Julge

27.97


Võti tulevikku 2024
Võti tulevikku 2024

0.00
Kingitus!





© Kirjavara OÜ • Registrikood 12272560 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 5525