„Miks klient rahul ei ole?” on pehmekaaneline raamat. Raamatu seisukord: päris heas korras, kaantel servades vähesed kulumisjäljed.
Raamat „Miks klient rahul ei ole?” vaatleb igapäevaseid teenindussituatsioone kliendi silmade läbi, jagab praktilisi nippe ja nõuandeid nii kliendi mõistmiseks kui mõjutamiseks. Värvikaid näiteid elust, harjutusi enesekontrolliks. Mõtlemisainet igaühele!
Raamatu „Miks klient rahul ei ole?” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.
Raamatuga „Miks klient rahul ei ole?” seonduvad märksõnad: käsiraamatud, teenindus, klienditeenindus, ärisuhtlus, kliendid, Eesti (riik)
„Miks klient rahul ei ole?” on pehmekaaneline raamat, 93 lk; 13,5 × 21,5 cm; ↔ 0,6 cm; 117 g.
Raamat „Miks klient rahul ei ole?” on hetkel laost otsas.
Raamatu „Miks klient rahul ei ole?” ilmumisandmed: Ilo, 1998
ISBN/EAN: 9985571800 (9985-57-180-0)
Kirjastaja jälg
17.71
Eesti ja eestlus Leedus
14.70
Kuidas naised otsustavad
38.83
Jala jälg
19.91
Tööga õnnelikuks
14.74
Väike valge riik
13.93
Püha lehm
24.94
Tagasi Vene võimu all
11.90
Arenda võimeid
27.97
Julge
27.97
Suhtlemise kunst
27.97
Tõe kehastus
16.96
Sõjakunst
9.39
Buddha ja mässaja
28.82
Soovmõtlemine
24.94
Uued siiditeed
25.50
Raha psühholoogia
23.93
Rahasaladused
21.70
Eesti 100 aastat tagasi
18.18
Troppjuht VS Tippjuht
15.95
Terviklik tootmine
46.64
Koer nimega Money
25.95
Erhard Dehio
28.82
Tappidest lahti maailm
24.50
Võti tulevikku 2024
0.00
Kingitus!
Väärtpaberite teejuht
21.70
Juhtimise argipäev
34.94
Raha ajalugu
12.92
Ostujõud
9.99
Torm enne vaikust
32.99
Panganduskeel
11.99
Töötaja vallandamine
6.96
Töötajate koondamine
6.96
Saksamaa käib maha
44.94
Ettevõtte kasvatamine
41.70
Kuristik ja kasu
41.70
Sure nulliga
41.70
© Kirjavara OÜ • Registrikood 12272560 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 5525