Ostukorv
Kirjavara raamatupood




Otsing 


NB! Soovi korral iga ostuga kaasa kingitus! Vt Kingitused, tasuta kraam.




Teemad: Majandus, äri

Miks klient rahul ei ole?
Kuidas meeldida eesti kliendile


„Miks klient rahul ei ole?” on pehmekaaneline raamat. Raamatu seisukord: päris heas korras, kaantel servades vähesed kulumisjäljed.


„Miks klient rahul ei ole?” – tutvustus


Raamat „Miks klient rahul ei ole?” vaatleb igapäevaseid teenindussituatsioone kliendi silmade läbi, jagab praktilisi nippe ja nõuandeid nii kliendi mõistmiseks kui mõjutamiseks. Värvikaid näiteid elust, harjutusi enesekontrolliks. Mõtlemisainet igaühele!



Raamatu „Miks klient rahul ei ole?” sisukord

Raamatu „Miks klient rahul ei ole?” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.


Raamatuga „Miks klient rahul ei ole?” seonduvad märksõnad: käsiraamatud, teenindus, klienditeenindus, ärisuhtlus, kliendid, Eesti (riik)



Raamatu „Miks klient rahul ei ole?” tehnilised andmed


„Miks klient rahul ei ole?” on pehmekaaneline raamat, 93 lk; 13,5 × 21,5 cm; ↔ 0,6 cm; 117 g.


Raamat „Miks klient rahul ei ole?” on hetkel laost otsas.


Raamatu „Miks klient rahul ei ole?” ilmumisandmed: Ilo, 1998


ISBN/EAN: 9985571800 (9985-57-180-0)



Soovitame lisaks väljaandele „Miks klient rahul ei ole?” vaadata ka neid trükiseid:


Julge
Julge

27.97


Võti tulevikku 2024
Võti tulevikku 2024

0.00
Kingitus!





© Kirjavara OÜ • Registrikood 12272560 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 5525