Ostukorv
Kirjavara raamatupood




Otsing 


NB! Soovi korral iga ostuga kaasa kingitus! Vt Kingitused, tasuta kraam.




Teemad: Majandus, äri

Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet


„Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet” on kõvakaaneline raamat. Raamatu seisukord: uus.

Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet kaanepilt – front cover

Hind: 41.70


Autor: Matt Watkinson.


Inglise keelest tõlkinud Epp Velbri.


Originaali pealkiri: The ten principles great customer experiences.


Toimetanud Signe Rummo. Kujundanud Janek Saareoja.




„Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet” – tutvustus


Kliendid on võimsad, neil on kõva hääl, nende käes on õigus valida ja nende ootused on suuremad kui kunagi varem. Sellegipoolest saab igaüks luua hea kliendikogemuse.

Kliendikogemus ei piirdu ainult toote või teenuse ostmisega. Selle alla kuulub kliendi igasugune kokkupuude ettevõttega, alates reklaami nägemisest kuni toote kasutusmugavuse ja lepingu lõpetamiseni. Kliendikogemusega tuleb arvestada ettevõtte ja toote loomise algusest peale tegevuse igas aspektis.

Veebikaubanduse ja sotsiaalmeedia ajastul määrab kliendikogemus ettevõtte edukuse. Enam ei takista miski teise ettevõtte poole pöördumast. Tänapäeva avatud maailmas on ettevõttel väga raske teeselda, et ta on miski, mida ta tegelikult ei ole. Brändi määratleb see, mida tarbijad üksteisele räägivad, mitte aga see, mida bränd püüab tarbijale enda kohta rääkida.

Raamatus „Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet” on 10 põhimõtet, mida saab oma klientide kogemuse parandamiseks järgida igaüks, olenemata tegevusalast. Muudatused, mida kliendid hindavad, ei pruugi sugugi olla keerulised ega hirmkallid.

Suurbritannia juhtimisinstituudi (CMI) ja Briti Raamatukogu aasta parim juhtimisraamat 2014.



Raamatu „Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet” sisukord

Raamatu „Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.


Raamatuga „Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet” seonduvad märksõnad: kliendid, kliendikogemus, klienditeenindus, kliendisuhted, kliendirahulolu, konkurentsivõime, tarbijakäitumine, organisatsioonikommunikatsioon, kliendisuhete juhtimine, ettevõttestrateegia, nõuanded



Raamatu „Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet” tehnilised andmed


„Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet” on kõvakaaneline raamat, 240 lk; 15,6 × 21,7 cm; ↔ 2,3 cm; 386 g.


Raamat „Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet” on Laos nr 1, saame postitada või kontorisse tuua samal või esimesel TÖÖPÄEVAL.


Raamatu „Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet” ilmumisandmed: Äripäev, 2016


ISBN/EAN: 9789949560608 (978-9949-560-60-8)

Ostan „Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet” hinnaga 41.70



Soovitame lisaks väljaandele „Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet” vaadata ka neid trükiseid:


Julge
Julge

27.97


Võti tulevikku 2024
Võti tulevikku 2024

0.00
Kingitus!





© Kirjavara OÜ • Registrikood 12272560 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 5525