Ostukorv
Kirjavara raamatupood




Otsing 


NB! Soovi korral iga ostuga kaasa kingitus! Vt Kingitused, tasuta kraam.




Teemad: Ühiskond, sotsioloogia

Milleks uurida meediat?


„Milleks uurida meediat?” on lakkadega pehmekaaneline raamat sarjast Bibliotheca mediorum et communicationis. Raamatu seisukord: uus.

Milleks uurida meediat? kaanepilt – front cover

Hind: 17.97


Autor: Roger Silverstone. Eessõna autor: Indrek Ibrus.


Inglise keelest tõlkinud Liisi Rünkla.


Originaali pealkiri: Why study the media?.


Kujundanud Sirje Ratso.


Sarja nimetus: Bibliotheca mediorum et communicationis.




„Milleks uurida meediat?” – tutvustus


„Milleks uurida meediat?” on Briti teadlase Roger Silverstone’i interdistsiplinaarselt eri lähenemisnurki põimiv manifest meedia uuringute suurtest küsimustest. Autori haare on lai nii ajaliselt kui ka geograafiliselt, näiteid leidub kõikjalt maailmast ja eri ajastutest, omavahel seostuvad semiootika, kultuuriuuringud, psühhoanalüüs, etnograafia, sotsioloogia, meediamajanduse uuringud, poliitökonoomia ja meediapoliitika. Raamatus ilmneb tugevalt Silverstone’i lähtumine Raymond Williamsi loodud kultuuriuuringuid ja poliitökonoomiat lõimivast traditsioonist. Olulist rolli mängib raamatu vorm: see on justkui suuline kõne – lihtne, orgaaniline ja elegantne, omamoodi retooriline meistriteos. Sellisena peaaegu mitte-akadeemiline, sobib raamat hästi laiale lugejaskonnale, et meediauuringute keskseid küsimusi ja probleeme tundma õppida.

Roger Silverstone (1945–2006) oli üks mõjukaimaid meediauuringute eestvedajaid. 1998. aastal sai temast esimene Londoni majandusülikooli (LSE) meedia- ja kommunikatsiooniuuringute professor; ta lõi uue osakonna, millest on saanud üks juhtivaid meediavaldkonna uurimiskeskusi maailmas. Silverstone’i sulest ilmus 12 raamatut, neist tuntuim on „Milleks uurida meediat?” („Why Study the Media”, 1999), mis praeguseks on tõlgitud kümnesse keelde.



Raamatu „Milleks uurida meediat?” sisukord

Raamatu „Milleks uurida meediat?” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.


Raamatuga „Milleks uurida meediat?” seonduvad märksõnad: meedia, meediauuringud, meediakriitika, kommunikatsioonisotsioloogia



Raamatu „Milleks uurida meediat?” tehnilised andmed


„Milleks uurida meediat?” on lakkadega pehmekaaneline raamat, 304 lk; 12,7 × 19,0 cm; ↔ 1,9 cm; 309 g.


Raamat „Milleks uurida meediat?” on Laos nr 1, saame postitada või kontorisse tuua samal või esimesel TÖÖPÄEVAL.


Raamatu „Milleks uurida meediat?” ilmumisandmed: Tallinna Ülikooli Kirjastus, 2019


ISBN/EAN: 9789985588680 (978-9985-58-868-0)

Ostan „Milleks uurida meediat?” hinnaga 17.97



Raamatuga „Milleks uurida meediat?” samast sarja(de)st:





Soovitame lisaks väljaandele „Milleks uurida meediat?” vaadata ka neid trükiseid:


Inimtulv
Inimtulv

34.94


Julge
Julge

27.97


33 kõnet
33 kõnet

23.50


Valitseja
Valitseja

30.93






© Kirjavara OÜ • Registrikood 12272560 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 5525