Ostukorv
Kirjavara raamatupood




Otsing 


NB! Soovi korral iga ostuga kaasa kingitus! Vt Kingitused, tasuta kraam.




Teemad: Ühiskond, sotsioloogia

Kultuuritõkestus: Ameerika naeruvääristamine


„Kultuuritõkestus: Ameerika naeruvääristamine” on pehmekaaneline raamat. Raamatu seisukord: vähekasutatud, tagakaane alanurgas 3 cm peaaegu märkamatu murdejooneke.

Kultuuritõkestus: Ameerika naeruvääristamine kaanepilt – front cover

Hind: 7.97


Autor: Kalle Lasn.


Inglise keelest tõlkinud Siim Vatalin.


Originaali pealkiri: Culture jam.





„Kultuuritõkestus: Ameerika naeruvääristamine” – tutvustus


Kalle Lasn on eestlane ja Okupeeri Wall Street (Occupy Wall Street) protestimeeleavalduse algataja koos Micah Whitega kellega koos teevad tarbimisvastast ajakirja Reklaamirappijad (Adbusters) Kanadas. Ameerika ei ole enam pelgalt riik, temast on saanud bränd. Ta on imidž, mida „müüakse” nii USA kodanikele kui ka tarbijatele üle terve maailma. Ameerika brändi seostatakse selliste märksõnadega nagu „demokraatia”, „võimalused” ja „vabadus”, kuid tänapäeval loovad kultuuri pigem suurfirmad, mitte rahvas. Kalle Lasn tahab selle vastu midagi ette võtta ja üks viis on „kultuuritõkestus” – see tähendab inimestele suurfirmade äri tagamaade tutvustamist, miljoniliste eelarvetega reklaamikampaaniate naeruvääristamist ja võimalust vähemalt korraks väljuda tarbimishulluse nõiaringist.

Raamatu „Kultuuritõkestus: Ameerika naeruvääristamine” autor Kalle Lasn sündis 1942. aastal Tallinnas, põgenes sõja ajal vanematega Saksamaale ja sealt edasi Austraaliasse, kus lõpetas ülikooli rakendusliku matemaatika erialal. 1970. aastast elab ta perega Kanadas Vancouveris. 1990. aastate algusest on Lasn juhtinud mitmeid liikumisi kodanikuõiguste ja meediaküsimuste vallas. Muuhulgas on ta üks ostuvaba päeva idee algatajaid ja annab välja antireklaamide ajakirja Adbusters.



Raamatu „Kultuuritõkestus: Ameerika naeruvääristamine” sisukord

Raamatu „Kultuuritõkestus: Ameerika naeruvääristamine” sisukord on veel sisestamata või see puudub sootuks.


Raamatuga „Kultuuritõkestus: Ameerika naeruvääristamine” seonduvad märksõnad: kultuurisotsioloogia, meedia, brändimine, tarbimiskultuur, massikultuur, protestiliikumised, reklaamisotsioloogia, väärtusorientatsioon, eluviis, sotsiaalne vastutus, tarbimisühiskond, kommertsialiseerumine, reklaamikampaaniad, meediakriitika, sotsiaalsed liikumised, suurettevõtted, alternatiivkultuurid, kultuuridevaheline kommunikatsioon, kultuurikriitika, kriitika, korporatsioonid (majandus), korporatism, Ameerika Ühendriigid



Raamatu „Kultuuritõkestus: Ameerika naeruvääristamine” tehnilised andmed


„Kultuuritõkestus: Ameerika naeruvääristamine” on pehmekaaneline raamat, 233 lk; 14,3 × 21,5 cm; ↔ 1,8 cm; 356 g.


Raamat „Kultuuritõkestus: Ameerika naeruvääristamine” on Laos nr 1, saame postitada või kontorisse tuua samal või esimesel TÖÖPÄEVAL.


Raamatu „Kultuuritõkestus: Ameerika naeruvääristamine” ilmumisandmed: Tänapäev, 2005


ISBN/EAN: 9789985623411 (9985-62-341-X, 998562341X)

Ostan „Kultuuritõkestus: Ameerika naeruvääristamine” hinnaga 7.97



Soovitame lisaks väljaandele „Kultuuritõkestus: Ameerika naeruvääristamine” vaadata ka neid trükiseid:


Inimtulv
Inimtulv

34.94


Julge
Julge

27.97


33 kõnet
33 kõnet

23.50


Valitseja
Valitseja

30.93






© Kirjavara OÜ • Registrikood 12272560 • kirjavara(ätike)kirjavara(punkt)ee • +372 501 5525